Octenisept – utrzymanie pozycji lidera

Jak zachować pozycję marki nr 1?

Nowi gracze zwiększyli istotnie swoje wsparcie komunikacyjne w kategorii, wykorzystując głównie telewizję.Kilka marek zaczęło walkę o uwagę konsumenta. Celem działań reklamowych Octeniseptu było umacnianie wizerunku doświadczonego eksperta od ran i realizacja planów sprzedażowych.

Kosztowo efektywna promocja marki generująca optymalny SOV (udział w tzw. „głosie rekamowym”) wraz z działaniami edukacyjnymi budującymi wierunek marki-eksperta.

Sponsoring zasięgowy programów telewizyjnych i radiowych wsparty punktowo realizowanymi działaniami kontentowymi. Audycje poradnicze „szyte na miarę”?” w celu budowy wizerunku marki eksperckiej. Lokowanie produktu w programach śniadaniowych i w dedykowanych podcastach.

Tags:

No responses yet

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Latest Comments

Brak komentarzy do wyświetlenia.